Penjagaan Payudara Dengan Premium Beautiful

Thursday, July 30, 2015

Gerun rasa bila tau yang bahagian paling cepat menghadapi penuaan dalam bahagian badan wanita ialah payudara. Payudara ni memang aset utama setiap wanita. So, kalau taknak cepat menua, kena pandai jaga supaya ia tak cepat menggelebeh dan melondeh.

Boleh baca dekat sini entry berkaitan penjagaan payudara.

Pemakaian bra yang tepat sudah semestinya penting. Dan dalam hal ini, I nak bagi credit dekat Premium Beautiful sebab hasilkan bra yang sangat menjaga payudara wanita. Ia bukan saja menetapkan kedudukan supaya tidak londeh dan tidak menghadapi penuaan, tapi juga mencantikkan bentuk payudara.




Antara keistimewaan bra Premium Beautiful ni yang memang tak dapat pada bra-bra lain:

1. Bra cup dengan 3 keping jahitan streokospik dapat menolak atas, menyokong dan nenetapkan payudara, membantu mengembalikan kecerahan dan kesegaran puting payudara.
2. Rekebentuk pendorong (lebarnya 1.0 - 3.5cm) ditambah di tepi cawan coli, menghalang kenduran buah dada. Dada dan lebihan lemak dapat ditetapkan di bahagian tengah dan menumpukan titik puting di tempat yang sesuai.
3. Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong payudara.






4. Lace cup mempunyai keanjalan untuk mengelakkan payudara dari melimpah keluar.
5. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kontur payudara.
6. Dua (2) batang keluli bermemori berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan.



7. Rekaan bentuk "U" pada bahagian belakang coli bukan saja dapat menguruskan badan, malahan menambah kontur bahagian belakang.
8. Tali lebar (1.8cm-2.5cm) dapat menerima daya tekanan yang lebih dapat menyeragamkan tekanan dan mengurangkan tekanan bahu dengan berkesan.
9. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli dapat menutup bahagian belakang badan, dapat menyelaraskan lebihan lemak, turut mengatasi masalah berbadan besar.
10. Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan membuat penyelarasan yang sesuai.




FIR pada long bra Premium Beautiful dapat menambahkan kekenyalan payudara dan menggiatkan tumbesaran sel payudara.

Dan yang paling PENTING dan UTAMA, pemakaian bra Premium Beautiful dapat menjaga kesihatan payudara, dan boleh mencegah dari berlakunya pembentukan sel kanser!

Itu serba sedikit keistimewaan long bra Premium Beautiful. Pemakaian bra Premium Beautiful dapat menjaga kesihatan payudara, seterusnya memperbaiki kedudukan dan bentuk payudara dan melambatkan proses penuaan :D.


Call / whatsapp Anne 019-3755125 untuk dapatkan set Premium Beautiful.

You Might Also Like

0 comments