Premium Beautiful Tak Selesa

Monday, August 03, 2015

Sometimes ada rasa pelik jugak sesetengah orang yang beli Premium Beautiful tapi lepas tu tak pakai. Terbiar je dalam almari. Sedih bila dengar cerita-cerita macam ni sebabnya beli mahal-mahal rugi sangat kalau tak pakai. Alasan mereka sebab tak selesa. Betul kah pakai Premium Beautiful ni tak selesa dan rasa senak?

Premium Beautiful ni tak sama macam typical corset di pasaran, yang anda boleh beli dan just put it on. Corset Premium Beautiful ni mestilah dipakai dengan selesa dan bukan ketat-ketat ataupun longgar-longgar. Kalau tak memang confirm takkan berkesan.

I baru terima whatsapp dari kawan yang beritau yang kawannya baru beli Premium Beautiful tapi saiz long girdle tu dia beli saiz besar dari sepatutnya yang dia pakai. Alasannya sebab taknak menyusahkan diri sewaktu nak pakai dan nak ke tandas. Agen yang jual tu pun bukanlah pengguna Premium Beautiful so, dari situ je kita dah tahu yang agen tersebut kurang pengetahuan tentang Premium Beautiful corset dan sebab tu tak boleh nak beri advise yang sepatutnya kepada pelanggannya. I cuma harap, dia dapatlah kesan yang sepatutnya dari pemakaian Premium Beautiful. Sebab sayang sangat kalau tak dapat kesan yang sepatutnya. Nasihat I, please, kalau nak beli Premium Beautiful, dapatkan dari agen yang terlatih saja dan pastikan agen itu juga seorang pengguna Premium Beautiful corset.



Sebenarnya ada beberapa punca kenapa ada customer yang claim pakai korset ni tak selesa, menyusahkan dan macam-macam lagi.

1. Ketat
Ramai yang ingat, bila pakai corset, kena pakai ketat-ketat baru boleh kurus dan slim. Untuk pengetahuan semua, corset PB ni bukan macam tu ya. Corset ni kena pakai sehabis selesa, ibarat macam second skin you all. Bila rasa ketat, itu maknanya anda dapat saiz yang salah. Jadi pastikan, dapatkan saiz yang betul, bukan terlalu ketat, ataupun terlalu longgar. Just nice grip kat badan you all. Sebab tu, kena pilih agen yang betul. Kalau you all beli corset ni lower than the market price, pastu agen tu pulak tak ajar cara pakai, macammana nak tahu you dapat saiz yang betul atau tak? Even long bra tu pun tak sepatutnya rasa menekan perut. So, pilih agen yang betul-betul jual corset ni, bukan setakat nak habiskan stok dalam simpanan saja.

2. Cara Pemakaian Yang Salah
Ini pun antara punca kenapa you all akan rasa tak selesa dan fedup nak pakai. Sebenarnya ada teknik nak pakai corset ni. Cara nak uplift punggung, nak uplift breast, lemak, seluk lemak dan lain-lain yang agen terlatih biasanya akan guide you all. Sebab tu, I stress out sekali lagi, pilih agent yang betul-betul jual corset ni. Untuk customer I yang jauh, don't worry, I akan guide you all. Setakat ni, syukur alhamdulillah, semua customer I berpuas hati dengan set corset Premium Beautiful mereka dan faham cara pakai yang betul.

3. Healing crisis
Yang ini setiap orang mengalami kesan yang berbeza-beza. Selalunya dalam 2 minggu pertama tu, mungkin anda akan berasa tak selesa sebab dalam 2 minggu pertama ni badan you akan cuba membiasakan diri dengan corset ni. Dan healing crisis ini sebenarnya adalah proses FIR tu sedang bertindakbalas dengan badan you all. Kalau you all jenis yang banyak toksin, kadang-kadang boleh sampai demam. Tapi ada je yang takda rasa apa-apa pun, cuma mungkin ada pening-pening sikit. Perkara ini biasa. Tahan lah sekejap. Lepas 2 minggu tu insyaAllah you akan rasa selesa, badan pun lebih ringan. Yang penting, banyakkan minum air kosong.


Sebenarnya, pakai Premium Beautiful ni sangat-sangatlah selesa kalau uoll tau cara pakai yang betul dan dapat saiz yang tepat. 


Kalau uoll ada sebarang pertanyaan tentang Premium Beautiful corset ni, boleh whatsapp  019 3755125 atau email noranne.othman@gmail.com.


Love,

Premium Beautiful expert

Anne

019 3755125

You Might Also Like

0 comments